Oferta usług i rozwiązań

Poniższa tabela przedstawia zakres podstawowej oferty dostawy i usług związanych z platformą e-learning eFront. W celu zapoznania się ze szczegółami oferty prosimy o kontakt z naszym konsultantem (zobacz informacje ułatwiające przygotowanie oferty cenowej).

 

Dostawa licencji platformy

Dostarczamy licencje na poszczególne wersje systemu eFront zgodnie z wyborem klienta, jak i również oferujemy zmiany i rozwinięcia licencji(np. przejście na wyższą licencję lub zwiększenie ilości kont użytkowników) więcej

Wdrożenie techniczne

Kompletne wdrożenie techniczne platformy e-learning na wyznaczonym przez klienta serwerze. więcej

Dzierżawa platformy

Przygotowanie i dzierżawa platformy e-learning na serwerach dostawcy tj. firmy Skilltom Sp. z o.o.. więcej

Dostosowanie techniczne/wizualne/integracje

Przeprowadzamy specjalne prace dostosowawcze na potrzeby klienta m.in. szablon graficzny i jego wdrożenie, zmiany wyglądu, integracja z innymi systemami, dostosowanie i rozbudowa funkcjonalności. Prace te mogą być dokonane w trakcie wdrożenia bądź też po jego dokonaniu.

Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne dla administratorów systemu, w kilku modelach w zależności od preferencji i potrzeb. więcej

Administracja

Usługa administracji platformą e-learning, jest pewnego rodzaju outsorcingiem tej czynności ze strony klienta na firmę Skilltom Sp. z o.o.. Powoduje, że po stronie klienta nie jest potrzebna osoba do administrowania systemem. więcej

Helpdesc

Wsparcie techniczne bezpośrednio dla użytkowników końcowych platformy więcej

Szkolenia z obsługi platformy

Prowadzimy szkolenia z zakresu obsługi platformy, które przyspieszają wdrożenie w organizacji więcej

Doradztwo i konsulting

Doradztwo i konsulting w zakresie potrzeb organizacji niezbędnych do określenia w celu przeprowadzenia odpowiedniego procesu wdrożenia oraz z zakresu dostosowania systemu i jego efektywnego wykorzystania.



Poniżej znajduje się szerszy opis każdej z usług


1.Dostawa licencji

Dostarczamy licencje na poszczególne wersje systemu eFront zgodnie z wyborem klienta, jak i również oferujemy zmiany i rozwinięcia licencji(np. przejście na wyższą licencję lub zwiększenie ilości kont użytkowników). Platforma Efront Community jest oferowana na licencji CPAL. Licencja ta oferuje dużą swobodę korzystania z platformy przez klienta. Oferujemy dostawę, wdrożenie oraz wszelkie wymienione w dziale oferty usługi dla tej wersji platformy co powoduje, że klient może liczyć na bardzo szerokie wsparcie z naszej strony.

Platforma Efront Pro oferowana jest na licencji biznesowej w dwóch rodzajach. W zależności od preferencji i planów korzystania z platformy jedna z licencji może okazać się bardziej odpowiednia.

 a.  Licencja oparta na ilości aktywnych kont użytkowników

W tej licencji liczy się ilość aktywnych kont użytkowników, nie ma znaczenia zaś jak duża część z nich jest zalogowana, może być to nawet 100%. Przykładowo na platformie jest licencja z limitem dla 300 kont użytkowników i wszyscy Ci użytkownicy są jednocześnie zalogowani korzystając z systemu.
Istnieje możliwość zmiany licencji poprzez zwiększenie limitu ilości kont użytkowników w dowolnym czasie.

 b. Licencja oparta na ilości jednocześnie zalogowanych użytkowników

W tej licencji liczy się ilość jednocześnie zalogowanych do systemu użytkowników. Nie ma znaczenia natomiast jak duża jest ilość kont użytkowników. Przykładowo na platformie jest licencja z limitem 150 jednocześnie zalogowanych jednak liczba kont wynosi 2 tysiące. Istnieje możliwość zmiany licencji poprzez zwiększenie limitu jednocześnie zalogowanych. Licencja biznesowa dostarczana jest wraz z gwarancją techniczną od producenta platformy oraz dostępem do aktualnych wersji systemu, które pojawiają się przeważnie co kilka miesięcy. Opłata za licencję jest jednorazowa, licencja jest bezterminowa.

 

2. Wdrożenie

Wdrożenie obejmuje wszelkie czynności, które wykonujemy od momentu podjęcia decyzji i chęci wykorzystania platformy (najczęściej sformalizowane umową), do momentu jej pełnego uruchomienia na wyznaczonym serwerze. W zakres wchodzą m.in. identyfikacja potrzeb, instalacja systemu, odpowiednia konfiguracja ustawień, dostosowanie używanych zwrotów, branding platformy, wsparcie w imporcie kont i inne.

 

3. Dzierżawa

Dzierżawa platformy jest modelem , gdzie klient posiada dostęp do platformy LMS zainstalowanej na serwerze dostawcy platformy czyli naszym. Dbamy o to, aby platforma była dostępna przez cały czas, dbamy o to, aby serwer spełniał wszelkie jej wymagania oraz aby platforma działała szybko i sprawnie.

Kluczowe zalety dzierżawy:
1. Bardzo niski koszt rozpoczęcia korzystania z platformy e-learning
2. Rozłożenie kosztów w okresie - cykliczna, najczęściej comiesięczna opłata powoduje, że koszty korzystania są rozłożone w czasie i nie ponosimy inwestycji na samym początku.
3. Pełne wsparcie techniczne przez cały okres dzierżawy zarówno dla platformy jak i serwera. Daje to stabilność działania przez cały okres bez potrzeby inwestowania czasu i środków we własne zasoby.

 

4. Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne dla administratorów systemu, w kilku modelach w zależności od preferencji i potrzeb. Wsparcie techniczne polega na zdalnej pomocy dla administratorów systemu w prawidłowym użytkowaniu systemu lub w rozwiązywaniu ewentualnie pojawiających się problemów. Usługi wdrożenia, dzierżawy lub dostawy licencji są dostarczane wraz z odpowiednim rodzajem gwarancji i pakietem wsparcia technicznego. Czasami klienci wymagają jednak indywidualnych zasad wsparcia technicznego w różnych zakresach. Dlatego też chcąc zachować pewną elastyczność ukierunkowaną na potrzeby klienta, oferujemy dodatkowe możliwości wsparcia. Wszelkie szczegóły ustalane są indywidualnie w odniesieniu do przedstawionych potrzeb.

 

5. Administracja

Usługa administracji platformą e-learning, jest pewnego rodzaju outsorcingiem tej czynności ze strony klienta na firmę Skilltom. Wydelegowane osoby z naszego zespołu dokonują uzgodnionych czynności jak np. dodawanie i usuwanie użytkowników, przypisywanie do lekcji, generowanie raportów, dodawanie lekcji, konserwacja i konfiguracja systemu i wiele innych. Zlecenie usługi administracji powoduje, że po stronie klienta nie jest potrzebna osoba do administrowania systemem.

 

6. Helpdesc

Usługa helpdesc polega na wsparciu technicznym bezpośrednio dla użytkowników platformy. Możliwa jest w przypadku, kiedy zajmujemy się również administracją systemu. Użytkownicy za pomocą ustalonego kanału kontaktu (e-mail, system suportu lub telefon) mogą kontaktować się z naszym zespołem. Odciąża to i uwalnia od zaangażowania osoby od strony klienta.

 

7. Szkolenia z zakresu obsługi platformy

Prowadzimy szkolenia z zakresu obsługi platformy Efront. Ich zakres przeważnie obejmuje omówienie funkcjonalności platformy dla trzech rodzajów użytkowników, z przećwiczeniem w praktyce posługiwania się platformą. Przed szkoleniem przeprowadzamy rozmowę z klientem w celu identyfikacji potrzeb w użytkowaniu platformy, dzięki czemu na szkoleniu możemy omówić i przejść przez praktyczne przypadki, jakie będą potrzebne w przyszłym użytkowaniu. Szkolenie najczęściej odbywa się w modelu tradycyjnym, w sali z komputerami. Alternatywnie możemy również przeprowadzić szkolenie drogą online. Kwestie te są ustalane indywidualnie. Dzięki szkoleniu osoby zarządzające platformą e-learning będą sprawniej się nią posługiwać, lepiej jednocześnie wykorzystując jej możliwości. W efekcie ułatwi to wdrożenie platformy do organizacji i zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu.

 

W przypadku posiadania dodatkowych pytań dotyczących oferty, serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami drogą telefoniczną lub mailową:

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Biuro pracuje w dniach poniedziałek-piątek godz. 9-17

 

ZnacznikFujitsuUniwersytet South CarolinaSarantisWSPHoneywellPanasonicSUMZnacznik